lauantai 26. tammikuuta 2013

Minäkin superdiettiin.

Eilen kaaduin töistä tullessani petiin. Olo oli kummallinen ja pelkäsin tulevani kipeäksi. Hyvällä omatunnolla syöty suklaapatukka, Voice of Finland ja kunnon yöunet pelastivat kuitenkin tällä kertaa.
 
Tänään olin töissä päivän. Minulla oli kuitenkin keskellä päivää hölmö kahden tunnin tauko. Niinpä minä menin salille. Tein sekalaisen treenin fiiliksen mukaan ja sykemittari näytti treenin jälkeen 1 h 445 kcal. Hyvä tulos minun mielestäni.
 
Tänään olen pohtinut kovasti sitä, että voisiko jonkinlaisesta kurinalaisesta ohjelmasta olla mulle tsemppariksi. Niinpä sitten pitkän pohdinnan ja mieheni kanssa käydyn keskustelun jälkeen ostin superdietiin, joka alkaa 11.2. Jee - nyt tuntuu siltä, että en jaksa odottaa tuonne saakka.
 
TERVETULOA KAHDELLE UUDELLE LUKIJALLE!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti