perjantai 5. heinäkuuta 2013

Kaipaan ystävää.

Tänään olen haaveillut, että löytäisin ystävän, joka osaisi neuvoa minua salilla, ruokailuissa, vitamiineissa, motivaattoreissa jne. Tsemppaisi ja kuuntelisi. Iloitsisi puolestani ja valaisi uskoa silloin, kun minulla ei sitä ole. Lähtisi kanssani salille. Auttaisi salilla, jotta uskaltaisin lisätä painoja. Opettaisi minut juoksemaan. Soittaisi ja pyytäisi minut kanssaan kokeilemaan jotain uutta urheilulajia.
 
Tiedän, että PT:t tekevät tätä kaikkea. Minulla on ollut PT. Tältä ystävältä, jota nyt etsin, toivonkin spontaanimpaa ja tiiviimpää yhteydenpitoa. PT sopii kanssani tapamaiset ja kovin tiiviiseen tapaamistahtiin minulla ei ole rahaa.
 
Aion löytää ystävän. "Fitness"-ystävän. Jos joku teistä haluaa olla minun ystäväni - ilmoittautukoon! :)
 
Kävin tänään ripsihuollossa.
Söin kiloklubin mukaan täydellisen oikealla tavalla ja joukkoon mahtui jopa yksi pieni jäätelökin.
 
Illan päätin kävelyyn.
1 h 15 min
487 kcal
keskisyke 122
maksimisyke 145
 
Life is good!


3 kommenttia:

  1. Hei kirjeenvaihtokaveri, Mulla on ihan samanlaisia tuntemuksia. Löysin sut Sami Sundvikin kommenttiboxista. Jos mä löytäisin susta virtuaaliystävän, joka buustais mua ihan samoissa asiossa & petraisin siinä sivussa vielä blogimme kirjoitusta. Ollaan suunnilleen samanpainoisia ja ikäisiä. Olen 173 pitkä, joten matkaa kevyempään huomiseen on vähintään 15kg..

    VastaaPoista
  2. Hei Heidi! Kiva, kun tulit tänne vierailemaan. Kaikenlaiset ystävät ovat tarpeen tässä projektissa, joten on äärimmäisen hauska tutustua.
    Minulla on pituutta vain 161 cm, joten pudotettavaa on melkoisen paljon.
    Tällä kertaa aion onnistua - tosin vaikeaa se on välillä. Jos oikein noudattaisin kaikki ohjeita niin kai mun pitäis olla siis jo nukkumassa! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi dääm, kirjoitin pitkät pätkät ja kaikki katosi bittiavaruuteen.

      Lueskelin aikaisempia kirjotuksiasi ja huomasin, että meillä on samat pussikeittotaustat & karppaukset sekä SD.
      Kirjoitit hyvin, että pää ei pysynyt näissä mukana, itselläni kävi juuri samoin!

      Siksi päätinkin, että teen hitaat kurssin muutokset, mutta pituudeltaan loppuelämäksi...

      Poista