lauantai 27. heinäkuuta 2013

Päivä Kumpulassa.

Olen vihdoin löytänyt aamupalan, joka tuo minulle aamulla virtaa ja pitää nälän poissa lounaaseen saakka. Tämä aamupala on myös nopea tehdä ja menee nopeasti juomalla alas muiden aamutouhujen seassa. Sopii siis minulle.
 
Olen koko kesän juonut aamuisin aina smoothien. Tämän aamun smoothiesta löytyi mustikoita, vadelmakeittoa, maca-jauhetta, kookosöljyä, rahkaa ja ruisleseitä.
 
Aamupalan jälkeen suuntasin lasteni kanssa Kumpulan maauimalaan. Otimme aurinkoa, nautimme eväistä ja uiskentelimme neljä tuntia. Ihana päivä kerrassaan. Törmäsin siellä myös SportsLadyn Hannaan. Oli Hanna kiva nähdä! Suosittelen seurailemaan hänen blogiaan ja touhujaan. Hanna on todella energinen, kaunis ja ystävällinen!
 
Illaksi olen suunnitellut lenkkiä tai pyöräilyä. Itäkeskuksen Elixia menee harmillisesti lauantaisin kiinni jo klo 17.00 ja unohdin tämän täysin. Salitreenin sijasta menen siis aerobiselle treenille ja teen sen jälkeen kotona vähän keskivartaloa. Ensin vain täytyy odottaa, että hieman jäähtyy.
 
Ihanaa lauantaita teille!
 
Molla
 



 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti