tiistai 30. huhtikuuta 2013

Oulussa - kävellen.

Kunto Kansalle kampanja, jossa olen mukana saa päätöksen 5.5. Kisaa on tuolloin kestänyt 65 päivää ja tavoitteena oli päästä kävelleen Ouluun. Tämä tarkoittaa sitä, että 65 päivän ajan pitää kävellä vähintään 10 000 askelta päivässä.
Kuntoa Kansalle sivustolla pystyy myös liikuntasuorituksen muuttamaan askeliksi.
 
Minä pääsin Ouluun tänään. Askeleita on nyt kertynyt 654 901. Tämän aamun tehokas salitreeni antoi viimeiset askeleet maaliin. Nyt minulla on 5 päivää aikaa saavuttaa vielä huikeempi tulos.
Oma henkilökohtainen tavoitteeni on saada seiskalla alkava loppu numero.
 
Olen kisassa jumbosijoilla, jossakin vaiheessa olin kuitenkin sijoilla 5-6, tuolloin mulla oli keskiarvo 12-14 000 askelta päivässä, mutta parin viikon sairastelut tekivät kepposet ja jäin aika paljon jälkeen ja nyt keskiarvoni on enää reilu 10 000.

1 kommentti: