maanantai 18. helmikuuta 2013

Jipii!

Ihan mahtavaa!
Pääsin mukaan SportsLadyn ja Kuntoa Kansalle järjestämään haasteeseen!
 
Haasteessa mukana olevat saavat askelmittarit, raportoivat edistymisestään blogissaan ja Kuntoa Kansalle nettisivuilla.
 
Ensin minua hieman jännitti osallistua tähän, mutta nyt olen äärimmäisen onnellinen, että osallistuin. Olen varma, että tässä on motivaattori siihen, että jään bussista yhtä aikaisemmalla pysäkillä pois, kävelen töissä portaat hissin sijasta ja ruokakauppaan menen kävellen!
 
 
En malta odottaa postiani ja lisäohjeita haasteeseen osallistumisesta!

6 kommenttia:

  1. Askelmittaria on varmasti kiinnostavaa kokeilla. Luin nyt talvella jostain naistenlehdestä, että jumppaamisesta ja "himourheilusta" huolimatta koehenkilölle kertyi viikon ajan aivan liian vähän askeleita suosituksiin nähden. Hyötyliikunta kunniaan!

    VastaaPoista
  2. Kiva kun pääsit mukaan. Haaste varmasti kannustaa liikkumaan entistä enemmän. :D



    ---------------------------------------
    http://100kilonkeijukainen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. 100 Kilon keijukainen: minä uskon myös siihen, että haasteessa mukana olo kannustaa lisäämään arkiliikuntaa.

    Katariina: Olen lukenut saman jutun siitä jostakin naistenlehdestä. Se juttu jäi mulle kummittelemaan. Tajusin itsestäni myös sen, että olen vuosia valitellut kilojani ja jumpannut 3-5 krt/ viikossa. Arkiliikunta on kuitenkin ollut minimissä. Todella minimissä. Tuon lehtijutun jälkeen olen alkanut siihen kiinnittämään huomiota (mm. kotiintullessa kävelen portaat ylös, en käytä hissiä ja töissä tulostan yhteistulostimeen käytävän päähän, en omaan huoneeseen), mutta tiedän että paljon olisi vielä tehtävissä. Askelmittarin avulla AION opetella ottamaan sen 10 000 askelta päivässä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juttu kummittelee myös täällä, vaikka mulla ei autoa olekaan ja päivän mittaan tuleekin siis käveltyä jonkun verran. 10 000 askelta tuntuu silti tosi isolta määrältä. Pitää varmaan rueta täälläkin ravaamaan rappusia myös ylöspäin... Odotan kovasti sun raportointia, niin voisi ehkä samalla saada jotain hajua siitä, missä itse menee!

      Poista
  4. Hienoa, tollaset jutut motivoi kyllä kummasti, ja sitten niistä voi tulla tapaa kun huomaa, ettei se vie oikeastaan juuri enempää aikaa :-)

    VastaaPoista
  5. Onnea kun pääsit mukaan haasteeseen ja olit niin rohkea että uskalsit siihen tarttua!!
    Varmasti tuo lisäpotkua omaan arkeen ja motivoi liikkumaan ja syömään paremmin.
    Itse olen lukenut kauan muiden blogeja, paino sahaten ylös ja alas. Nyt tein oman blogin ja katsotaan josko se motivois yrittämään kovemmin,kun tiedot olis julkisia, eikävaan omassa pöytälaatikossa.

    VastaaPoista